wtorek, 10 kwietnia 2012

Wakacyjne spotkanie (Rozdział VII)

W poniedziałek oczywiście do szkoły.Gdy weszłam do szkoły grono lasek pytających o Justina. Próbujące się zaprzyjaźnić. Żałosne.
Nie przypuszczałam,że w szkole będzie taka reakcja wszystkich. Przechodząc korytarzami czułam się jak jakiś odrzutek świata, na który patrzą się wszyscy...
Gdzie kolwiek  stanęłam za mną pojawiała się grupka osób,która ciągle coś ode mnie chciała.Miałąm  dobry humor i tylko się śmiałam z ich zachowania.
   Wracając ze szkoły zobaczyłam dwóch gości z aparatami.
-To tak to teraz będzie wyglądać ?-powiedziałam cicho
-Jesteś laską Justina Bieber'a ! - mówiła Bella- możesz być sławna
-Ale..
-Wiem-przerwała mi- nie na tym ci zależy, ale kochanie musisz się przyzwyczaić do różnych takich sytuacji
-Mmm..chyba tak-stwierdziłam
-Okej.Głowa do góry, cycki do przodu,a oni niech podziwiają lasencje Justina !
  Gdy wróciłam do domu jak zawsze pierwsze co weszłam na komputer. Matko ! Oni są szybsi ode mnie. Ledwo wróciłam do domu a w necie już artykuł o tym jak wygląd podczas normalnego dnia szkolnego bez JB...
Zobaczyłam, że na skype pojawił się Justin.Nigdy ja nie dzwonię, bo wiem,że może nie mieć czasu lub coś takiego..Ale dzisiaj chyba miał czas bo  do mnie zadzwonił .
-Hej kotku ! Jak tam żyjesz ?
-Heej! Dobrze, ale..
-Zdjecia, tak  ?-zarzucił szybko
-Tak..
-Wiem, właśnie dzwonie,żeby się zapytać jak na to reagujesz..
-Nie no, raczej się tam nie przejmuje, ale to troche..no takie.. no.. dziwne, chore !
-Tak wiem, ale to normalne. Naprawdę ! Nawet nie czytaj tego, jedni będą cię obrażać a drudzy chwalić, nie przejmuj się tym
-Tak wiem, ale słuchaj.. wracałam ze szkoły i byli paparazzi, prosto po szkole  weszłam na komputer i już te zdjecia są !
-Taa,wiem. Prędkość maja niezłą -powiedział
-Noo
-Słońce, ja musze lecieć. Jak się trzymasz to świetnie,buziaki ! Kocham cię !
***********************************************************************************
Więc rozdział jest. Wiem,że krótki, ale ten co będzie, będzie dość długi wiec..
Kolejny rozdział będzie troszkę więcej o Emily niż o JB,(w prawdzie o Justinie nic nie będzie xd ), ale mam nadzieję,że się nie pogniewacie. Szykuje się rozdział pełen akcji ;D
No chyba jeśli nie chcecie to piszcie w komentarzach, postaram się wymyśleć coś nowego,aby było z JB ; ]

3 komentarze:

  1. podoba mi się :) a następny rozdział może być o Emily, w końcu nie zawsze musi być JB :D szkoda, że taki krótki ;( czekam na nn i mam nadzieje, że dodasz szybko :)

    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :3 informuj mnie na tt :* / @officialpatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Huehuehue :3 Nie ma to jak być dziewczyną Justina Biebera :P Aż mi się ta piosenka przypomniała: I'm gonna be Justin's Bieber girlfriend tonight :D Ogólnie mega opowiadanko :* Proszę, informuj mnie o nowych na Twitterze ♥ / @SwaggiePassie

    OdpowiedzUsuń